Minimera.se!

Måste passa på att tipsa om en sida jag hittade på nätet i min jakt på att sälja/köpa begagnade barnkläder, minimera.se heter den och dom säljer och köper in begagnade barn- och mammakläder. De pengar man får för att sälja till dom kan man sedan välja att ta ut i pengar (blir då mindre) eller använda för att handla i webbutiken. Tycker idéen är strålande! Så jag var tvungen att testa! Jag beställde en påse och fyllde den med barnkläder och mammakläder jag inte längre har användning för. Skickade in och efter några veckor fick jag meddelande om vad dom värderat kläderna till och om jag godkände det. Jag fick 327 kr/poäng och jag godtog det och kollade sedan i deras shop och handlade kläder som jag behövde istället. Fick 3 par shorts, en klänning, en tröja, ett par byxor och ett linne till barnen för poängen jag tjänat in (Har till och med lite poäng kvar tillgodo att handla för). Även fast man får ganska lite för det man säljer så gillar jag ändå idéen att byta det man inte behöver mot sånt man behöver. Dom har ett bra utbud i butiken så jag tycker inte det är svårt att hitta sådant man behöver. Så jag är nöjd och kommer nog att sälja dit igen.
 
Barnen blev nöjda över inköpen!
 
Allmänt | begagnade barnkläder, minimera.se | |
Upp