Kurering pågår

Utan att låta allt för negativ så säger jag bara: aldrig mer antibiotika om inte livet står på spel. Halsflussen har nu övergått i en förkylning från hell med hosta och hosta. Jag som kände mig bättre några dagar in på penicillinkuren men sedan tvärvände det. Även magen har nu blivit påverkad. Eftersom man slår ut immunförsvaret rätt hårt och en massa goda bakterier med dom onda så har ju en vanlig förkylning slagit hårt. Jag vill inte gnälla och fastna i negativitet men det var inte lätt när hostan slog till. Igår låg jag i sängen hela dagen, som tur var hade jag en snäll sambo som tog hand om mig och mysiga barn som fick mig att skratta. 
 
Förutom att det suger att må så här så hade jag även en utbildning i energimedicin inplanerad och jag blev ledsen när jag igpr insåg att jag kommer inte palla med utbildningen i helgen. Jag som kände att det var meningen att jag skulle gå den, både pendlaren och mina änglakort gav också vägledningen att jag skulle kunna gå utbildningen. Men då när jag pratade med hon som håller i utbildningen så erbjöd hon att jag kunde få göra utbildningen med henne senare i vår!  Jag blev så glad för jag skulle ju gå utbildningen fast det inte blev denna helg. Hon skulle även skicka healing till mig så känner mig så glad och tacksam även fast det inte blev som jag tänkt mig så blev det bra ändå.
 
Så nu fortsätter kurerandet och snart snart är penicillinkuren över tack och lov. Då kan jag börja bygga upp kroppen på nytt. 
 
 
Man mår ju lite bättre då man har en sån här liten myskisse bredvid sig i sängen. 
 
 
Allmänt | |
Upp