25 november

Första dagen på en intensiv vecka har börjat. Sam var på läkarkontroll idag och vägning och mätning, allt såg bra ut och det känns ju bra såklart! Det gick smidigt och snabbt och det tack vare att de större barnen fick vara hos Sandra medan jag och Sam for till BVC. Tur man har såna grannar! :) 
Innan jag for hem stannade jag på apoteket och då fick jag frågan om jag hade fått en babybox och det har jag inte så jag fick en låda fylld med finfina grejer; en liten nappflaska, krämer, våtservetter och en nässpray med ånga. Det var en väldigt trevlig överraskning! 
 
 
 Efter middagen packade vi ihop hela gänget och gick till hockeyplanen en stund. Lo åkte spark medan Arvid och Rikard spelade hockey. Arvid har verkligen blivit jätteduktig sedan han började hockeyskolan och det är så roligt att se att han tycker det är så roligt att åka!
 
 
 
 
 
 
Jag, Lo och Sam gick hem tidigare eftersom Lo är lite förkyld så ville jag inte att hon skulle bli kall. På vägen hem såg jag flera som hade satt upp adventsljusstakar och stjärnor i fönstren och det var så mysigt, så nu blev jag också sugen. En rykande kopp te står och väntar på mig så medan jag dricker den ska jag grubbla vidare om jag ska gå ner i källarn och leta fram adventslådan....
 
Kram Jessica
 
 
Allmänt | |
Upp