Mina tavlor

Jag har lagt upp mina tavlor på en sida som heter gallerinet.se. Jag målar inte tavlor så ofta nu för tiden eftersom det inte finns så mycket tid, brukar som mest bli en eller två tavlor per år. Men efter att jag kommit hem från en otroligt inspirerande och magisk kurshelg (medicinhjulet) så hade jag ett motiv som ville målas och det blev en tavla som jag kallar "frö". Efter den tavlan fick jag en förfrågan om jag hade några utställningar och priser så då tänkte jag att jag kan ju ptminstone lägga upp dom på ett galleri på nätet. Jag har inte hunnit skriva in priser eller någon mer info om tavlorna men nu ligger ett urval av dom där iallafall. Bara att söka på mitt namn.
 
"Life is my guru, constantly teaching me what I need to know. Placing exactly who and what I need in my life to grow as a soul." (Melanie koulouris)
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Mina tavlor & annat hemmagjort | |
Upp