En dag

Denna dag har känts lång, inte på ett dåligt sätt utan på ett roligt sätt. På förmiddagen blev det lek och kaffeprat med Linda och barnen och det var riktigt kul att prata i kapp lite, känns som det var längesen. Sedan har vi donat på hemma i trädgården med lite av varje i det sköna vädret. Loppan har varit borta nästan hela dagen med en kompis och Arvid har också varit borta några timmar på kalas och sen hos en kompis. Jag och Rikard tog en promenad med Sam för att hämta Arvid och då kollade vi in en altan med inbyggd pool. Supermysigt! Så nu blev jag sugen att ställa upp vår pool som vi har i källaren. Men jag tror vi väntar någon vecka till, det blir ju troligtvis ändå bad i helgen eftersom vi ä bjudna på badtunneparty :)
 
Ikväll blir jag nog fiskeänka och då tänkte jag faktiskt ta mig ett glas vin och se klart en av alla filmer jag somnat till....Egentligen borde jag yoga men ikväll väljer jag soffa och vin...
 
 
Allmänt | |
Upp