Fridfull jul

Vi njuter av ledighet och julstämning. Julafton blev barnens, precis som det ska vara. Syrrans hus var fullt av förväntasfulla barn med glittrande ögon som väntade på tomten. Jag kände ingen stress utan det var en mysig julafton med mina kära, mycket gott att äta och fina klappar. Sedan slocknade jag i soffan till Edvard Scissorhand.. mysigare blir det inte ... I år blev det inga klappar mellan oss vuxna eftersom vi ska utomlands hela gänget, så då kom vi överens att bara köpa till barnen. Men jag och mamma som nog är lika barnsligt förtjust i att både ge och få klappar accepterade väl den dealen men sa också att nästa år, då blir det som vanligt igen.. sedan kunde ju min sambo inte låta bli att fuska lite. Men det var då så gulligt tänkt så han är förlåten. Han köpte mig en röd myströja eftersom jag alltid lånar hans myströjor... mm han är fin han.
 
Önskar alla en fortsatt fridfull jul....
 
 
Mitt vackra norr... 
 
Allmänt | |
Upp