Sjuka barn

Lo har lyckats dra på sig en förkylning igen så hon är hemma och kryar på sig. Hon hostar och rosslar som en gammal kaffebryggare medan snoret sprutar. Själv så verkar hon ha huuur mycket energi som helst även fast hon är sjuk, klassisk för barn tycker jag. Som tur var sprudlar fantasin hos den tjejen, hon leker häxa och prinsessa och med barbie och dockor och kommer alltid på något att leka med.
 
Idag fyller mamma år - stora grattiskramar till dig! Lo ska sätta sig och göra en överraskning åt henne som hon får ge nästa gång vi ses. Hade en fundering att köra upp ens sväng idag men min foglossning blir så dålig av att sitta och åka bil när det bara blir fram och tillbaka. Även fast jag tror det hade varit bra att göra något med tiden. Väntan är lång....
 
Appropå bilen så fick vi höra igår att fixa bakre skärmkanterna på bilen skulle kosta ungefär 20 000 kr per sida! Det vill säga mer än vad bilen är värd... per sida... Så det blir inget med det. Hjälper inte att försäkringsbolaget betalar halva kostnaden för ena sidan, vi pratar ju ändå om ca 30 000 kr som vi själva ska lägga. Det är bättre att lägga på en ny bil. Fast det känns inte som priorotet 1 nu närmsta tiden eftersom jag ska vara hemma så klarar vi oss med en bil. 
 
Graviditeten vecka 39
Ännu en vecka närmare målet. Tycker inte att jag blivit så mycket större nu och magen hänger långt ner. Har sovit lite bättre senaste tiden även fast jag vaknar en gång per natt för att kissa. Har fortfarande svårt att ligga eller sitta skönt och nåste bulla upp med kuddar överallt. Sitta är jobbigast, efter en halvtimme känns det rejält i fogarna. Annars känns det rätt lugnt just nu, är ju trött i vanlig ordning men förvärkarna har lugnat ner sig vilket gör att det känns som om bebisen kommer stanna därinne för alltid. Och ändå har jag ju inte kommit till beräknat datum ännu. I morse sa Arvid; "jag tycker bebisen ska komma ut nuuu. Jag kan inte annat än att hålla med." Här kommer en bild på muminmamman, för det är precis så jag känner mig. :)
 
 
Kram Jessica
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt, Graviditet | gravid vecka 39 | |
#1 - - Linda:

Jag tycker du ser jätte fin ut! Och knappt svullen ;)

Svar: Tack... :)
Jessica

#2 - - Sandra :

Va fin du är! Och en härlig bebismage.

Svar: Å tack va snällt sagt! :)
Jessica

#3 - - Mamma:

Vilken fin bild o vad långt hår du fått❤️😘

Svar: Tack! ja håret det växer ju som ogräs nu när jag är gravid :)
Jessica

Upp