Barnmorskebesök och bebisinköp

Idag var det dags för besök hos barnmorskan. Hjärtljud och blodtryck såg bra ut. Bebisen är fixerad. Hon gjorde ingen koll av järnvärdet denna gång utan det blir nästa gång. Om det nu blir någon nästa gång, hoppas inte eftersom nästa tid är efter beräknat datum.
 
Efter barnmorskan passade jag på att fixa lite grejer. Hittade en snutte som jag inte kunde motstå, gjord av majs! Fyndade även ett par vantar till Loppan. Köpte även ett par bröstvärmare i merinoull, mina som jag har haft tidigare hade krympt. Använde dessa i stort sett jämt för att undvika mjölkstockning och dom var sköna och varma och kändes aldrig fuktiga även om man läckte mjölk. Rekommenderas!
 
 
 
På vägen hem hämtade jag upp ett paket med en del av priset efter "Livelife" tävlingen. En kartong full med diverse Superfruit produkter, så det blir spännande att prova. Måste visa en bild på hur mycket spännande grejer som jag fick.
 
 
 
Har även hunnit med att lämna en blomma till en väldigt omtyckt dagisfröken som jobbade sin sista dag idag på barnens dagis. Känns så trist eftersom jag tycker otroligt bra om henne. Hon blev glad och rörd av blomman som överlämndes från föräldrar och barn.
 
Missa inte Hela Sverige Bakar, mitt favoritprogram som är ikväll.
 
Kram Jessica
 
 
Allmänt, Graviditet | superfruit | |
Upp